Äntligen

Heeej:D
Äntligen så har jag fått ner alla mina bilder på datan så jag ska ladda ner dom bilderna på min och min kusin även fast det var ett tag så ska ni får se dom:D

Idag iskolan har vi inte gjort något speciellt eller jag har ju såklart varit med min kompisar...
 Men aja nu så ska jag ladda ner alla bilder...
Så var berädda nu och kolla,,hehe:D

Här är en bild på min kusin när vi var på en helg men det var ett tag sen men ändå spella roll:D

Pözz på dig/SAKNAREJJ JÄTTE MYCKETT!!!<3 Men vi ses ju snart<3

Sötis<3

Min lilla Jennifer vi tog den iskolan idag:D Också kom Emelie med i bilden fast jag brukar inte vara med henne :P

En till<3

Och så här så jag ut idag fast jag hade ut släppt hår också hade inte jag dom där byxorna på mig jag hade glanslegings;D
En vitt svart randig tröja från: gina antricot
Vit linne:Finns typ över allt men jag köpte mitt på lindex
glanslegings:lindex

Nu så har ni många bilder att titta på:D

 


Kommentarer
Postat av: <3 ALINA <3

vaa gölliga bilder men nänä inga bilder på mig :( :(

haha skojja bara vännen!! <33 :* :* ;D

2009-11-20 @ 19:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0