Bio dag!! <33 ;D

Hejj:D
Idag så har jag som jag sa förut varit på bio! med min SÖTA kompis Alina<3
Och filmen va as bra!! <3
Hoppas ni har haft en skit bra dag för det har jag haft! <3
jaaa... just nu e jag hemma hos Alina... och vi bara sitter vid datan just nu men ska väl se på film sen
tror jag <3 ;D
men jag vet inte vilken..:/
men hoppas det blir en bra! :)
HaaH!
jaja.. jag vet inte riktigt vad jag ska skriva... Hmmmm...
aja nu ska ja vara med ALina lite men jag skriver imorrn hoppas jag :P:P
men hejdå<33


Puss<3 :* [ vart lite kort tyvärr:( ]





 Min SÖTA bästis Alina<3 :D





 Oxå jag vid busstationen när vi skulle på bio ::D






 oxå såklart new moon filmen!!! <33 ::))
DEN ÄGER ::P hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0