En vanlig dag:D

Tjeeena:D

Jaa idag så har det bara varit en hel vanlig dag förutom att jag hade ma-prov idag och jag fick alla rätt förutom 1:(
Men jag är nöjd ändå!
Sen så har jag bara typ haft no och då fick vi byga hus i kartonger att det var kul:D
Jag jobbar med Jennifer och Frida men vi är inte klara en för  först så skulle man rita hur huset skulle se ut eller vi gör ett hus men ingen är klar vi han rita klar hur det ska se ut sen så han vi att leta upp lite saker vi skulle andvända!!
Men iallafall efter skolan så åktwe jag Jennifer  och Ronja te Centerum vi var bara där en stund åt lite mellis och gick runt lite och tittade Ronja hon väntade på en kompis från min skolan för att hin misade typ den tidigare bussen så hon tog den senare ja... så hon kom ju så klart snenare men aja när hon kom så satta hon säg ner så prattade vi bara lite sen gick Ronja och Nicole som hon heter då da..!
sen så väntade jag i Centrum med Jennifer te hennes gitarr började sem så gick jag hem och då satte jag mig typ vi datan derekt sen så åt mamma och jag vi åt biff storgenoff med ris mmh det var jätte gott!!!.
Och sen så fick jag bada min hund det var jätte kuuul:D:D:D:D:D.
Men nu så vet jag inte vad jag ska göra vi hörs nog mera imorrn... Puss hej då:D


Min lilla sööööötis<333

Kommentarer
Postat av: Alexandra<3

Fan,va söt hon e<3

2009-12-26 @ 12:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0