Familje kväll!

Hejj:D

Jaaa.... jag sov ju hos Alina inatt men när vi vaknade så satt vi lite vid datan vi gick upp ungifär vid 11 eller jag gjorde det för när jag vaknade så satt redan Alina vid datan och jag vet inte när hon vaknade!;P
Men aja vi satt i allafall vid datan ett tag sen så gick vi upp och åt frukost henned mamma hade lagat plättar så vi år det som frukost mmmmmmh det var jätte gott:D
Men efter vi hade ätit så gick vi och sminkade oss lite Alina plattade sitt hår och sen så drog vi te sergel eller aa vi var där vid bio typ men vi tittade i affärerna där och och så sen så gick vi och köpte en glass det var gott men jag tapade nästan hela min glass!!!!!-.-
Men sen så gick vi inte på hm då köpte Alina ett grönt linne för det var typ halva priset:D
Men sen så åkte vi hem då åkte jag hem te mig och hon te sig för att pappa ville att jag skulle komma hem för vi skulle ha familje kväll!
Men när jag kom hem så hjälpte jag Helen och skruva ihop några saker för att jag ska få ett syskon:D
Det är jag jätte stolt över!!!!
När vi var klara med det så gjorede vi lite mat tills kvällen och vi gjorde hemma gjorde pizza och vi dukade och sen så bakade vi typ en klad kaka också:D
Och det var jätte gott fast vi åt inte efter rätten för vi orkade inteD: så vi får väl smaka på den imorrn eller nåt.
Efter maten så satte vi oss och spelade lite bazz och det var kul först förlorade jag sen så vann jag:D:D:D:D
Sen så tittade vi på körslaget men det tycker inte jag att det är så kul!
Men nu så orkar jag inte skriva mer Puss och Kram Hej Då<3



Och här är min sötis när vi är ute på landet:D<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

TAAAA BORTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <33333333 :):):):)

2009-11-21 @ 20:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0