Heeej!

Nu är jag hemma!
Idag så åkte jag hem direkt efter skolan och jag skulle göra läxa min mamma var hemma idag så jag földe med henne ner te Centrum och handlade mat och så tills ikväll och det blev lövbiff:D
Och sen så gick vi hem och då gick jag in på mitt rum och började jaa... då skriva i blogge;P.
Jag och nu så ska jag väl bara vara hemma och ta det lungt;D
Och jag göra läxa-.-
"JUSTE" När jag kom hem så hade min mammas bror fixat vårat rum så han hade fixat en väg melan mig och min syra så nu behöver inte vi dela längre:D:D "NÖJD";P
det blev jätte fint för jag har fått nyt målat och allting:D:D:D
Men aja nu orkar inte jag skriva mer Kram hej då:D<3

Hehe, Jag :D



Kommentarer
Postat av: Jennifer Hedlund <3

Fiin <3

2010-01-18 @ 19:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0