Hejj:D

Idag så fick vi sluta typ en timme tidigare för vi fick hoppa över b-språket för att vi har inte fått våra språk en så då fick vi hoppa över det och gå hem istället:D
Men efter vi hade åkt hem så åkte jag te Centrum eller aa jag var inte där direkt jag var bara där en stund  för att jag väntade på min buss hem så jag var där med Amanda och Jennifer så länge.
När jag kom hem så övade jag lite på min engilska läxa igen sem så tittade jag lite på tv och sutit vid datan.
Och nu så vet jag inte heller vad jag ska göra men jag ska väl göra mig i ordning om ett tag tvätta bort sminket och så.
Sen så ska jag väl sitta vid datan ett tag sen så ska jag väl sätta på en film om jag orkar för jämt när jag sitter vid datan så fastar jag så kan jag inte sluta.
Hej då jag skriver mer imorrn:D
Puss o Kram

Här är jag:D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0