Jag hade roligt idag:D

Heej!

Jag har nästan precis kommit hem jag var men Ronja och Frida idag vi åkte te Tyresö Centrum efter skolan som vanligt dåda.
Men vi hade det faktiskt roligt vi åt först lite mat och så för vi var jätte hungriga det var ingen god skol mat!
Men aja efter vi hade ätit så gick vi en på en anfär och prövade massor med roliga kläder och tog foton:D
Det var roligt för vi bara skrattade!
Men ni ska också få se några bilder på det.
Men nu så måste jag dra jag och familjen ska åka och äta kina mat:D
Puss och kram.

Hehe, Ronja och jag:D¨

Och en bild på Ronja och Frida

och nu kommer några bilder på mig och Frida Ronja ville inte vara med:(

Aa jag och Frida vi skulle hoppa man ser att jag hoppar blev lite suddig men ändå?:D



Och en sista bild på oss nu har ni ganska många bilder och kolla....

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0