Jag har tråkigt!:(

Idag iskolan så har vi inte gjort nåt speciellt vi har bara haft en en vanlig skoldga!¨
Men efter skolan skulle jag ha åkt hem te pappa och tagit det lungt och göra lite läxor men jag måste byta buss på väggen hem te min pappa i Tyresö Centrum och min kompis Ronja skulle dit och äta mellis sen så skulle hon åka och spela bandy och hon undrade om jag ville följa med och jag följde med:).
Så vi åt lite mellis sen var hon tvungen att åka iväg då åkte jag hem te min pappa och nu så har jag ingenting att göra jag bara sitter här framför datan och har det tråkigt och snart så måste ju jag sätta igång med min läxa-.-
Men aja Hej då vi ses senare så ni får veta hur det gick med min läxa:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0