Läxa-.-

Idag så vaknade jag ganska så sent jag har varit jätte trött eller jag är jätte trött.
Idag så ska jag göra läxa-.- för vi har matteprov på måndag-.- inte kul!!!
Men Helen sa typ att vi skulle få en gäst från Göteborg idag men jag vet inte.
Men aja när jag vaknade så gick jag upp och åt frukost också spelade jag bazz medans jag åt:D
Sen så var jag tvungen att städa på mittr rum inte heller kul!! men det gick bra nu är det fint igen iallafall:).
Mer en så har jag inte gjort idag.
Jag skriver nog mer sen senare.....Hej då:D.

Här så står jag och håller i min mammas kompis hund<33 Som dom har solt nu:'(
Det var min lilla älsklings hund<33 Man kan ju inte säga att det är den bästa bilden på mig!!

Och här är en bild på mig och min söta lilla Myan<3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0