:O?

Tjeeeenaa nu är jag tillbaka.
Jag har inte skrivit någonting på 2 dar?:O
Jag fattar inte hur jag inte kan ha  skrivit på 2 dar?
Men dom här 2 dagarna jag inte har skrivit om så har jag typ gjort det gamla vanliga varit med kompisar vi har typ åkt te Centrum och varit dör en stund jag har varit hemma hos kompisar också såklart.
Men jag orkar inte skriva mer om det nu.
Nu så ska jag istället berätta om vad jag har gjort idag.
Men iallafall idag i skolan så har vi haft vanliga lextioner fast vi har haft bild idag också efter som vi bara har det på Fredagar jag Jennifer H och Frida vi håller  på att göra en serige fortfarande för jag tror jag har berättat det redan att vi gör det men efter skolan så skulle vi ha åkt te mammas kompis som har två barn hon bor en bit här ifrån så vi skulle ha sovit där men dom hade blivit sjuka så vi åkte inte dit så jag var men min Jennifer istället.
Men det var roligt det med<3.
Vi var i Centrum bara en jätte liten stund sen så gick vi hem te mig och gick ut med min lilla sötis Myan;P.
Sen så satte vi oss i min soffa och kollade på en film den var bra men kommer inte ihåg vad den heter:D
Sen efter filmen så åkte Jennifer hemD:.
Och då ringde mamma mig och undrade om jag ville gå och möta henne typ vid Centrum med Myan och det gjorde jag.
Sen så har jag typ inte gjort någonting mera.
Men nu så orkar jag inte skriva mer.
Ha en trevlig kväll!
Hej då:D
Juste!!!   ni ska såklart få se några bilder:D:D

Här är en bild på min mammas kompis hund<3 asso hon har en hund kenel typ<33
Dom är så sööt när dom är små när dom är stora också såklart<33

Här är jag:D inte så bra men jag hittade ingen bättre så denna får duga;P

Jag och min lilla söööötis<33

Dom hära bilderna får duga så länge:D

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Gud va Myan och din typ favorit hund e söööta!

Och du e så söt själv som vanligt<33

Pözz<33

2009-11-16 @ 20:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0