TJA IGEN!

Nuuuu är jag här igen!:)
Nu så hara jag gjort min läxa vill ni veta vad det var för läxa? jag gjorde bara engilska haha, nej men det gick väl bra.
Men sen så ko pappa och Helen hem och då lagade dom mat och det blev små fikpinnar och potatis och sås det var jätte gott!
Men nu ska jag typ bara vara hemma jag har inga planer iallafall.
Men jag ska sitta lite vid datan nu sem så ska jag väl kolla lite på tv JUSTE!!! Andra Avenyn är idag också det måste jag ju såklart se!! jag höll nästan på att glöma ddet!:O
Men nu så kommer det några bilder.
Puss och Kram Hej då<3

Detta hade jag på mig på min skolavslutning:D

Och det här var på en typ avslutnings fest på skolan några dagar innan vi slutade i skolan!OCH JAG SAKNAR DET JÄTTE MYCKET!<333

Här har vi en bild på min kompis Jennifers tjejmiddag det var jätte kul!:D

En bild på mitt öga! haha:D

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vad fin du e gumman!

2009-11-03 @ 20:55:32
URL: http://brunettsussan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0