Tjaaa:D

Idag så har det varit en vanlig lungn dag fast iskolan så är det väl oftast pratit på läxtionerna men det har faktiskt blivit bättre:D
Jag hade spanska idag och det är ju alltid lika kul!!! idag så fick vi glosor som vi ska göra tills vi har Spanska nästa gång!!! det ska bli kul och se hur mycket man har lärt sig jaa.... om man kan dom!!!:D
Men aja.. efter skolan så åkte jag Ronja och Frida mcdonalds och åt där....mmmh det var jätte gott!!!
Efter det åkte vi alla hem till mig och vi gjorde bara lite läxa när vi kom hem te mig och pratade lite och så..
Hmmm igentligen vet jag inte vad jag ska skriva men aja jag bara skriver liten jag har ju ingenting annat att göra typ.....
Man kan ju inte säga att jag har så kul men aja...
Jag måste gå nu jag skriver mer imorrn Puss och Kram hej då:D
ni ska också såklart få se några bilder vi får se hur många jag orkar läga ut:D

Hehe,,, det var ett tag sen när jennifer och jag var på väg hem te mig också råkade vi visst gå för bi i lekparken...

Och här är då en bild på Jennifer:D

 Det var lite gamla bilder men men...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Söta ni ee!! <33333 (L) (L) :* :* :*

2009-11-20 @ 19:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0