TJAAA

Idag så följde jag med Jennifer hem.
Vi övade på våran engilska läxa tills på fredag.
Jag var bara hos henne en stund för att hon skulle åka på sin gitarr sen.
Fast jag ringde och frågade om jag fick äta hos henne så skulle jag vänta i centrum så länge men det fick ju inte jag så klart för min mamma.
Men hon hade sin gitarr vi centrum så hennes pappa skjusade oss dit och då kunde jag också åka med för  jag bor ju typ där.
Men när jag kom hem så satte jag mig och titade lite på tv.
Sen så kom mamma hem hon skulle ämna Myan hemma för att hon tog med henne till jobbet imorse så jag slapp gå ut med henne.
När hon hade lämnat Myan så gick hon ner och köpte mat.
Och idag så vet jag inte vad det blir för nåt gott.
Heej då jag tror jag skriver mera imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0