Trött!

Jag skrev inte på hela dan igår. Det var bara för jag hade glömt bort att skriva och för att jag var jätte trött igår. Men i går så följde jag med Ronja för att hon skulle klippa sig och hon klippte sig i trollbäckens centrum och ville inte gå dit själv hennes mamma kunde inte följa med det vad darför hön frågade om jag kunde följa med. Och jag föjlde med sen så kom Helen typ min låsas mamma eller vad man ska säga när hon ändå var där så hämtade hon upp där. När jag kom hem så satte jag mig och tränade på mina engilska glosor för vi har pro idag Fredag! Min syra lagade maten åt oss. Och hon lagade bacon och makaroner det var jätte gott. Isabell lagde maten för att Helen åkte iväg en stund jag vet inte vad hon gjorde och min pappa han är i Spanien och kommer hem idag alltså Fredag. Men hej d å nu måste jag åka till min skola. Jag kommer nog skriva lite mer senare. Ha adet så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0