haha nu blir de mkt bilder...

Hejjhejj oc god natt:D<3
ja jag har ingenting att göra just nu så ja jagt bloggar jag har inte skrivit på ett  tag jag vet..
men ja jag har ju ingeting att göra och jag e inte trött heller!!...
så jag tänkte ladda upp bilder ifrån vecka och ifrån sportlover....:D<333

Igår köpte jag lite kläder som jag behöver..:
2 st linnen svart o vit:D
En rosa bh<3
haha de va bara de jag köpte...

Osså ja ida:

Så här ser jag ut eller jag hade uppsatt hår sen när jag släpte ut de så blev de såhära...:D


När jag satt och gossade me jagck:D

han låg påpå min säng på kudden...<333
jag älskar barns:
fötter haha dom e så små och söta:D<33


Och nu när vi sov i Matildas husvangn på PÅSKLOVET:D:

Hemma hor ronja innan vi åkte:D<333Sötis<33

haha titta på hennes ögon ser lite läskiga ut:D<33

och nu i husvagnen:D<33 ronja matilda ronja håller i ett ljus och leker?!:D<33

<3

Nicole<3

'haha frida hon hade osbågar i näsan:D<333 "drivbild":D<3333

när vi sitter och sjunger singstar typ 5-6 på morgonen vi e typ inte ens trötta?<33

venne vad nicole håller på me hon började klätra ut genom fönstert?<33
<33

nu kom hon te baks:D<33

dan efter..:

jag ronja:D

Jag frida ronja<33

Osså matilda såklart<333
sähärs såg jag ut den dan<3


Juste glömde lägga ut en bild från idag:

Jag bubbel badade elr jag blev klar för en stund sen de va jätte skönt:D<33

Puss o Kram<3










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0