shopping ida me ronja:D

Jaa hej hej...
ja ida va jag o ronja å shoppade:D<333
jag köpte lite klädder som ni ska få se:D<3

haha blev lite suddiga menmen..
Nytt alltihopp...
vit linne, svar linne, ett par tights..

ja så här ser mina nya tights ut de e typ skin på framsidan o som vanliga på bak sidan:D

haha ja:D<3

typ som en lite blus? haha men jag tycker den e söt iallafall?<3

kanske lite bättre bild:D

osså sista kläddesplaget:D<3

köpte en liten väska som jag ska ha på grönan tänkte ja:D<3

man kan ju förlänga den så klart:D<33

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: philip

naajs:P

2010-04-21 @ 20:06:52
Postat av: Ronja

heej gumman hoppas du mår bättre nu för det gör jag, alla kläder var jätte fina på dig:D

2010-04-22 @ 17:02:58
URL: http://thebestlifeever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0