Tja Tja:D

jag kom hem för en stund sen eftersom jag har varit me frida elr jag har ju varit hemma och ätit och så sen gick jag ut och träffa henne igen jag vi har varit i centrum sen när jag möte henne först så möte vi tobias och philip vo drev me philip att vi skulle följa me han hem:D
vi vi gick från centrum bort te öringe typ sen tog jag o frida bussen te centrum igen -.- haha lite ornödigt men de va kuuul:D
men aja ni ska få några bilder såklart:D

på bussen när vi åkte från öringe<33



osso jag såklart när jag ville ha tillbaka min mobil:D

haha nu vill jag inte bli fotad nån mer:D<3

när vi åkte på rullbandet lite senare på kvällen i centrum:D haha snygga vi e<333

<33

och sen när vi va påväg te bussarna elr frida va jag skulle gå hem:D<33

<3

och när jag kom hem..


ska tvätta bort sminket nu...

Juste kvällens/Dagens låt ska ni såklart förhöra:






Pözz o Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0