fixad o klar:)

heeej bloggen nu e ja fixad o klar ja har sminkat mejj klätt på mejj:)
ja ida skulle ju ja ha gått på bio me frida men hon fick int vet int vrf?:(:).
men iaf ronja hon ska på nån visnig ida på nått hus för hon typ ska flytta:(
men ja ska nog träffa henne sen när hon kmr hem hon sa att ha typ kmr hem vid 8?<3
sen så försöker vi få tag på frida så hon oxå kan komma te ronja men hon svara int på sms elr när man ringer?:O
så ja...
ja men just nu gossar ja men mina söta små hundar (a'<3
mitt öga:)
sä här ser ja ut just nu men ja ska borsta mitt hår o så nu:)
ja har inga bilder på mina hundar på den hära datan så ni får väl se dom nån annan gång (a':)

jaja nu ska ja försöka få tag på frida<3

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0