Movie Time :)

Heeej:)
ja ida så började ju ja skolan ja va jätte tröööött i morse ja kom knappast upp ja låg kvar i sängen typ i 40 min..?
men so m tur så ställde ja kl på typ 6 o låg kvar i sängen te typ 20 5 över halv :)
jaja om man har legat o sovait te typ 2 varje da så blire så haha :)
men ja id i kolan så först fick massor av informatition sen hade vi rast sen fick vi ännu mera informatition sen hade vi rast sen så skulle vi skriva i vär svenska bok va vi hade gjort på sommarlovet..
vi  började halv 9 o gick ääända te typ 12 halv 1 guuud sså länge man brukar ju typ bara gå i en timme ?
jaja men efter skolan så åkte jag frida matilda och nicole hem te ronja ja vi tittade lite på tv o sånt sen drog ja hem efter nårra timmar för mamma skulle färga/slinga mitt får lite blondare för ja hade fetta ut väksten (stavning) :)
jaja nu ska mitt hår bara torka men nu ser de iaf någå lunda bättre ut haha :).

men aa nu ska ja iaf titta på lite film sen måste ja typ gå o lägga mejj annars så aa kmr ja aldrig o somna :).

PUUSS:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0