:D :(

För en stund sen var min film klar...<3 jag den var bra:D
Jag rekomenderar den filmen för er!;P
Ja när filmen var slut så gjorde jag bacon med pasta jag orkade inte laga nåt annat...;D
men jag tycket att det e gott iallafall..

Igentligen så skriver jag bara för att jag hare tråkigt jag så jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om jag har ju inget och skriva om eftersom jag inte gjort nåt idag typ..:/
Bacon och pasta gott fast baconen blev lite brända men det var gott ändå...

Nu ska jag ladda upp lite bilder på min hund bara för att jag saknar henne jätte mycket..!<3<3<3

<3 Varför finn su du inte längre jag saknarejj<3

<3

<3<3

kom tillbaka<3

Nu har ni fått sett några bilder på min älskade hund!<3<3:(
Puss och Kram hej då<3



Kommentarer
Postat av: Ronja

2010-02-09 @ 21:14:33
URL: http://ronjadahlqvist.blogg.se/
Postat av: Ronja

Heej tråkigt att vara skönt men det är skönt att vila upp sig. Men myan är söt och även om du är ledsen vilket jag förstår. Så finns hon överallt där du går och i ditt hjärta glömm inte det gumman.

Love you

2010-02-09 @ 21:17:23
URL: http://ronjadahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0