Hejj bloggen:D

I ferdags så sov jag och Amanda hemma hos Frida<3 På kvällen så gick vi ut och träffa Emil och Filip vi var ute sen gick vi hem te filip och så var vi där en stund sen följde dom med oss hem vi hade köpt chips och dip och lite godis och dricka så vi åt det det när vi kom hem vi satt vid datan och tittade på tv:D<3

Igår så skulle Frida ha fest eftersom hon har fyllt år så och några till åkte te heron city och där åt vi först på pizza hutt sen gick vi på bio vi sog "farsan" den var rätt rolig:D
efter det så gick vi och bowlade sen kom hennes föräldrar och hämta hos senare på kvällen:D

Så nu så ska ni få se på massor av bilder<3:D
'
Här är Amanda<33 hon satt och tog några bilder på sig själv på min mobil när jag var inne i duchen det här var innan alla hade kommit:D<333



Här fota jag:D<3

Frida hålle rpå att sminka sig:D

Älskar er<33

Här sitter vi i bilen Jennifer Amanda<3

Matilda på pizza hutt:D<3


Inne på bio:n Matilda jennier<33

Och här ,är när vi spelar bowling:D<333

Puss och Kram hej då:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0