Hejj<3

Idag har inte jag skrivit nåt för att förts så var jag och såg på bio med min kusin:D<3
Vi såg på Valentines day den var bra:D
Jag kom ungifär hem vid 6 eller nåt sen så möte jag min mamma i centrum och då handlade vi matr vi åt paj eftersom
vi inte bar så hungriga:P

Den är bra ni borde se den:D!<3

Sen lite senare på kvällen så åkte jag hem te Emil och där var Frida Nicole och Pavlos<3
vi hade rätt kul vi kollade på lite filmer och så...
Jag har lite bilder på oss när vi var ute:D
Dom ska ni ju såklart få se:D

En bild på mig från idag inna jag åkte på bio:D

Hah,Dom ramlade Frida längst bak sen är Emil där man ser inte han för det blev suddigt sen är det Nicole och Filip:D

Hah, Först Filip sen Nicole och sist Emil:D

Så nu har ni fått några bilder ha en trevlig kväll ich så skriver jag nog mer imorrn:DF<3
Juste jag skulle ju berätta hur det var igår när jag fyllde år vi var i stan vi gick på resturang och åt det var jätte gott det fanns olika mat rätter där men jag har inga bilder från det sen så fick jag lite packet men dom från ni se imorrn...!<3;D
Puss pch Kram hej då<3



Kommentarer
Postat av: Ronja

snälla kav lösa det här jag mår dåligt när vi r osams du och jag för jag älskar dig:

2010-02-16 @ 17:18:19
URL: http://ronjadahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0