Hejj:D

Nuu är jag te baka jag har inte bloggat på jätte länge för att jag inte orkat....
Men jag hade tänkt börja blogga nu igen och skriva mer än vad jag gjort tidigare:D

Men jag kan berätta lite om vad jag gjort idag..
Aa idag så har jag ju varit i skolan fast jag åkte hem tidigare för att jag kände mig inge bra:/ Ja..så nu är jag sjuk jag har ont i huvudet jag är förkyld och jag hostar "HOST" "HOST":/ INTE KUL!
Så när jag kom hem så somnade jag i sofan..
Sen vaknade jag vid typ ett så gick jag upp och åt lunch bacon med pasta mmh:D
Sen så efter det så somade jag igen elr jag titade lite mer på tv:n.
Och sen somnade jag...
Och sen så vaknade jag upp och kom på att jag skulle sätta mig vid datan och börja blogga igen så nu får jag se om jag orkar göra det elr jag kanske inte orkar göra det hela tiden men men....

Nu så ska ni få se några bilder för det var så länge sen:D



De här  var för nån da sen hemma hos Jennifer..
På bilden är det Jennifer,Jag,Frida<3


Frida:D

Jag.Frida<3;D

Jag i Torsdags tror jag..
Vad tycker ni är finast...?
Med skärp`?

Elr utan?

I Torsdagen så fixade jag min naglar och dom blev såhära....

Man ser inte så bra men spela roll?:D

Och nu kommer det lite bilder från i Fredags när jag skulle på tjejmiddag/fest hos Ronja Jag och jennifer gjorde oss ordning tesammans innan<3

Så här ser vi ut vi hade teman Jag var typ strandparty tjej och Jennifer var Flygvärdina:D

Jag tycker Jennifer lyckades med sitt tema<3

Jag har ingen bild på mig som manser vilka kläder jag har men jag hade en svart sommar kläning typ men skärp och sen hade jag tunna strumpbyxor:D

Och det här var när vi var hemma hos ronja och några sjöng singstar:D
Det är :Nicole Jennifer Hanna Och Frida

Matilda och Nicole

Efter Ronjas Fest så sov jag Över hos Jennifer och nu är det lördag och då följde jag med jennifer och hennes familj te nyneshamn
Här sitter vi i bilen Jennifer på bilden:D<3

Och en bild på mig i bilen jag ser konsting ut jag vet XD

Och nu är det fortfarande lördag och Jennifer sov över hos mig vi hade köpt ansiktsmask vi hade rätt kul det gick ju inte att skratta i dom det kändes ganska så stelt:D<33

Jennifer<3

Jennifer ,Jag

Så nu så är jag klar.
Jag tror jag inte skriver nån mera idag..
Men imorrn gör jag nog det:D
Puss och Kram Hej då;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0