Tja:D

Aa idag gick jag te skolan men jag kände att jag kanske inte skulle ha gått te skolan så jag kunde ligga hemma och vila idag sen komma helt fris te skolan imorrn men det var ändå roligt att komma te skolan igen!:D
Assa inte att gå i skolan utan att träffa alla kompisar..!<3

Ja på skolan har vi väl inte gjort något speciellt jag ska ladda upp några bilder jag tagit i skolan idag fast dom får ni se om en stund när jag berättat klar:D
Aa sen efter skolan så åkte jag te Centrum en stun jag var där med Frida Ronja Filip Pavlos och Emil
fast sen när vi gick te hm så försvan dom då ringde vi dom då hade dom gått hem te Emil fast han bor inte så långt ifrån Centrum..
dom sa att dom skulle komma ner te oss om en stund fast vi ringde lite senare och sa att dom inte behövde komma för dom var för sega och för vi skulle åka hem:D
Eller Ronja och Frida skulle vara jag åkte med dom för att jag skulle gå upp och lämna läxor te Jennifer för att hon e sjuk..;D

Ja och sen åkte jag hem eller jag åkte te Centrum och där träffade jag mamma vi handlade mat sen gick vi hem...

Men nu ska jag ladda upp lite bilder från idag:D


Det här är när vi har rörelse dom spelar pingis inte jag jag sitter och tar kort:D

Ronja Frida Filip:D

Frida Pavlos det blev sudigt men ändå:D

Frida Emil kom med lite på bilden  och sen spelar Pavlos:D "sudig":/

Det här är vi maten
Fett äckliga dom e eller hur?!

Hah,Driv bild men snygg:D
Nu satt jag på bussen på väg från jennifer jag hade det rätt tråkit så jag började att lite kort:D

Ja och en till bild i fönstret man ser ganska bra eller hur?!

ja nu har ni fått set några bilder så nu måste jag gååå!:(
Puss och kram hej då jag skriver inte nåt mer ikväll men imorrn tror jag :D ses

Kommentarer
Postat av: :D

Det låter som en rolig dag:D

2010-02-13 @ 11:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0