Trött;P

Hejj jag ska gå och lägga mig snart för att jag ska orka gå te skolan imorrn....
Juste mamma ska ringa te doktorn så jag kanske måste åka från skolan tidigare om jag går te skolan..!:D
Eller det e ju aldrig kul att gå te doktorn!
Jaa jag har inte gjort något speciellt sen jag skrev sist.
Hah, jag har varit inne på Robinsson där man spelar..hah det var kul men jag vann inte!:( ;)
Jag har varit inne och duchat precis tvättat håret och så för man vill ju vara ren och fin om man ska te skolan imorrn:D
Juste imorrn så har vi prov i svenskan och på trorsdagen har vi prov i spanskan och på fredag har vi engelska pro"suck":/
man kan inte säga att vi har lite läxor!
Men nu så ska jag vara uppe en stund till och sen ska jag fixa mig och gå och lägga mig..:D



Godnatt<3
Puss och Kram från eran Jennifer:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0