bild bomb:)

Tjeeena bloggen har inte skrivit på nåra dar:( meni nte haft tid men nu täkte ja ladda upp bilder typ från skolavslutning från göteborg o lite olika bilder:)

först på skolavslutningen:):


bild 1:matilda o jag:)
2:jennifer frida o matilda<3
3:jennifer frida o matilda:)
4:ronja frida o matilda:)
5:jennifer ronja jag o matilda:)
6:sen efter skolavslutningen åkte vi alla tjejer hem te ronja o fika o så förutom jennifer som inte kunde:( men iaf ja o ronja hade bakat jordgubbstårta dan innan:)
7:o sist matilda:)<33

Göteborg:):
de här va aden dan vi skulle gå på liseberg o då stanade vi o sov på hotell en natt:) jaa o sofia fick dela på ett eget rum:)

sängen de va så skönt så man typ aldrig ville gå upp:)<3

handfatt p sen hade vi ett badkar där i vårt sovrum?




toan:)

o en dålig bild på dushen:(:)

o en bättre bild på badkaret:)

O nu kmr lite bilder på mej här o nu:):

ok de här är typ i föregår
men nu kmr de från ida:)



så dera nu får ni ta o nöja er:) så...

Puuuuss:)<3


Kommentarer
Postat av: Ronja

Heej hoppas du hade roligt i Göteborg:D

Har du en ny tröja?

Och kom hem nu och jag menar det:D

2010-07-31 @ 08:04:06
URL: http://roonnja.blogg.se/
Postat av: eva

fin blogg :)

kolla gärna min blogg & kommentera !

ha en bra dag!

2010-08-16 @ 17:17:59
URL: http://gillmanthatsright.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0