Hej igen:D

Hejhejj...
nu va de jätte länge sen jag bloggade de va för jätte många veckor sen typ..<3
men de har varit skönt att inte blogg men nu e ja tbx så nu kmr ja blogga mkt elr inte jätte mycket men som vanligt:D
ja under dom hära dagarna så har ja inte gjort nåt specillt ja har bara gjort de gamla vanliga skola vart me kompisar elr åkt hem ja o läxor såklart-.-
juste ida hade vi ip da då va sprang 800 meter o 60 meter sen hade vi höjdhoop kast me lite boll stöta kula o en till som ja inte kmr ihåg va den heter?:D
o för nån vecka sen följde ja me ronja o handlade skolavslutnings kläder men vi hittade inget då så vi åkte igår igen då hittade hon en jätte fin kläning\tunika:D
ni kmr få se bild på de sen när ja oxå provar en sån kläning ja har inte lagt ut bilder sen typ valborg o alla dom bilder orkar inte ja ladda upp nu elr så karnse ni aldrig får se dom de beror på om ja orkar ladda upp så många men ni kmr iallafall få se lite bilder från min vacka o när ja o ronja provar lite kläder men ja tog inte kort på allr bara vissa saker så de blev inte så mkt :/

de här e de sista in lägget för idag:D<33

mkt gammal bild men ändå?:D

Puss o Kram från eran Jennifer<3

Kommentarer
Postat av: Ronja

Hej.

Du får inte lägga ut bilden på mig i klänningen för jag har inte sett hur bilden ser ut och sånt kram.

2010-05-26 @ 21:22:32
URL: http://enblondinochenbrunett.blogg.se/
Postat av: jennifer

men ja ska göra den sen=)

2010-05-31 @ 15:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0